Skip to main content
RECEPIES

Resepi Kek Pelangi Coklat

Resepi Kek Pelangi Coklat.. Cuti semester 2 bulan lebih dah mula, so aku dah mulakan lagkah untuk jadi chef tak berbayar.. Ini yang pertama. Kek…
Cik Na
Jul 1, 2016
RECEPIES

Resepi Kuah Yong Tau Fu

Resepi Kuah Yong Tau fu. Pertama kali buat sebab nak makan Yong Tau Fu. Nih semua gara gara adik aku yang mengidam kot.. Hahaha.. Tup tup…
Cik Na
Jul 31, 2015
Resepi Kek Marble PinkRECEPIES

Resepi Kek Marble

Resepi Kek Marble. Ini dia kek marble saya buat masa balik kuantan hari tuh.. hehehe.. cantikkan?? Memang suka makan kek marble dari dulu. Selain dari…
Cik Na
Jul 18, 2015
RECEPIES

Resepi Pajeri Nenas

Ini resepi Khas dari mak aku.. sekarang blog aku dah jadi blog masakan jugak.. hehe… So semua resepi mak aku yang sedap sedap akan aku…
Cik Na
Jul 1, 2015
Resepi Spaghetti BologneseRECEPIES

Resepi Spaghetti Bolognese Ayam

Assalamualaikum.. Spaghetti bolognese vs Spaghetti Carbonara. Saya pilih Spagehtti Carbonara.. sebab lagi sedap dan simple.. Spaghetti Bolognese sedap kalau diolah jadi makanan ala melayu seperti perlu…
Cik Na
Jul 1, 2015
RECEPIES

Resepi Tart Telur Pandan

Heeyy.. ! assalamualaikum.. Alhamdulillah.. hari ni berjaya buat Tart telur pandan sempena abang sulung yang baru balik Terengganu awal pagi tadi.. Alang alang buat kuih…
Cik Na
Aug 4, 2013
RECEPIES

Resepi Locong Paling Sedap!..

Assalamualaikum.. Hahah.. minggu ni kita cakap pasal Locong je.. Locong adalah makanan favourite orang terengganu dan kelantan. Locong ni macam cendol, tapi bukan cendol. Dimakan…
Cik Na
Jul 19, 2013